Hør hvad vores kunder
siger om os
Her kan du læse hvad nogle af vores kunder siger om at arbejde med os.
Vi er stolte af at levere markedets smarteste ERP & IT løsninger til vores kunder, og støtte dem i deres digitale rejse.
Skal vi også hjælpe din virksomhed? Så kontakt os gerne for en uforpligtende snak.
Vi har mange tilfredse kunder
Hos Exsitec har vi stor erfaring med planlægning og implementering af ERP projekter.
Nedenfor kan du se et udsnit af vores kunders løsninger, med tilhørende kundeudtalelser.
Vi har mange forskellige typer kunder, hvor vi i mange tilfælde er totalleverandør, da vi udover deres ERP-system, også står for deres generelle IT-Drift.
Supervin
I samarbejde med Supervin har vi implementeret en større Visma Business ERP-løsning. En løsning som er fuldt ud integreret med deres FlexPOS kassesystem og lagerstyring.
Supervin har været på en rejse, hvor vi er gået fra at være 4 mand til omkring 70 mand. Den udvikling har også gjort, at der er nogle helt andre behov for alt. Både på webshop og indenfor IT. Det vi bygger, er jo en helt ny rygrad i virksomheden, med alt fra opkobling på frontend til vores hjemmeside, til økonomisystem, bilagsgodkendelse, kassesystemer og prisstyring.
Exsitecs helt store styrke er, at komme ud og arbejde på stedet og ikke sidde hjemme. De tager fat i holdet og de enkelte afdelinger, afdækker behov og får implementeret, således at hver afdeling i vores forgrenede virksomhed, får alle de ting de har behov for. Det er jo en samling af pakken, således den bliver god og effektiv og let at styre, og det kræver altså noget ordentligt IT.
Mads Jensen
Ejer af Supervin
Bahne
Bahne er en af vores ældste kunder. Vi startede ud i 2008 med at implementere deres Visma Business.
Siden 2008 har vi også hjulpet Bahne med deres IT, det gælder både deres ERP system Visma Business, FlexPOS kasseapparaterne, såvel som deres serverpark, hvor vi hjælper vi med alt fra normale servere til high performance SQL servere og sikre at deres forretning altid kører optimalt.
Bahne har gennemgået en proces i samarbejde med Exsitec omkring en større modificering af vores ERP-system, samt integration til FlexPOS kassesystem. Vi har lige fra første møde til det færdige produkt følt os meget sikre i de valg, der er gjort.
Dette skyldes en klar kravspecifikation samt tæt løbende dialog, som er afledt af deres meget professionelle indgangsvinkel og holistiske syn. de har taget det ejerskab, der i dag i vores verden kræves af en ægte samarbejdspartner og været pligtopfyldende hele vejen.
Benjamin Pedersen
Salgsdirektør Bahne
Superhelten
Superhelten er en legetøjsbutik med 3 butikker i København. Exsitec har stået for den fulde implementering af deres Visma.net løsning, med konvertering af data fra e-conomic, samt udarbejdelse af integrationer til eksternt lagersystem inkl. scanningsløsning til pluk og udsendelse af ordrer fra lageret til kunderne. Dertil udarbejdelse af integration til Superheltens webshop, der gør det muligt at se afdelingslager direkte på webshoppen, samt mulighed for click & collect.
Den samlede løsning sørger for, at lageret altid er fuldt opdateret, og Superhelten kan idag plukke og afsende ordrer markant hurtigere end hidtil. Samspillet mellem logistik og finans i Visma.net ERP-systemet gør det samtidigt muligt for Superhelten at kunne holde øje med, hvor sund en forretning de har.
Skiftet fra e-conomic til Visma.net ERP har givet os plads til øget vækst i vores virksomhed. I dag håndtere vi flere hundrede ordrer dagligt, som sendes ud til vores kunder hver dag fra vores forskellige lokationer. Dette har kun været muligt, på grund af vores nye Visma.net ERP løsning, med tilknyttet lagerstyring og scanningssystem.
Vi har fået fuldt styr på vores lager, og kan pakke flere ordrer på markant kortere tid end tidligere. Derudover har vi opnået fuld sporbarhed på vores ordre og produkter, og med den automatiske indkøbsstyring med min/maks lagerbeholdning, har vi altid nok varer på hylderne, og har fået frigivet ekstra tid, som vi kan bruge på at servicere kunderne.
Benjamin Herbst
Ejer af Superhelten
Den Kinesiske Købmand
Siden 1991 har Den Kinesiske Købmand solgt og leveret et varieret udbud af asiatiske madvarer og delikatesser til både private og erhverv via deres webshop og butikker. Virksomheden har et stort netværk af leverandører og kunder, og for at kunne holde overblikket og fortsætte vækstrejsen valgte medejer Elin Truong Quach at udskifte deres tidligere ERP-system med Visma.net.
Med Visma.net har Den Kinesiske Købmand fået funktionaliteten til at oprette overførsler eller indkøbsordre baseret på beregninger af lagertal i real time udregnet af deres ERP-system. Dermed kan virksomheden sørge for, at deres hylder aldrig løber tør for varer, hverken i butikkerne eller på hovedlageret.
Derudover har Visma.net hjulpet med workflowet i salg af varer fra forretningens webshop. Med Visma.nets gode muligheder for integrationer, har Den Kinesiske Købmand således fået tilknyttet et WMS-system, der kommunikerer direkte med ERP-systemet. Det giver dem mulighed for at følge en ordre direkte fra Visma.net. Lige fra en salgsordrer placeres i deres webshop til den leveres og betales af kunden.
Lagermedarbejderne får samtidig nemmere ved at plukke varerne, så snart en ordre er placeret, da pluklister genereres automatisk gennem integrationen med WMS-systemet. Noget, der har har effektiviseret arbejdsprocessen med hver enkelt ordre og gjort det hurtigere at sende ordre ud fra lageret.
Med Visma.net har vi endelig fået et system der kan følge med de behov vi har som voksende virksomhed. Vi har fået væsentligt mere kontrol over vores lager, da vi hele tiden er opdateret på, hvad vi har på lager i både butikken og på hovedlageret.
Vi har også fået et kasseapparat op i vores butik som er online og forbundet til vores webshop, så vi ikke manuelt skal holde styr på salg på tværs af kanalerne.
Det er rigtigt fedt at det hele er koblet sammen, så vi har fuldt overblik over vores forretning på tværs af alle de systemer vi benytter. Det gør at vi sparer både tid og penge på den lange bane.
Elin Truong Quach
Medejer af Den Kinesiske Købmand
Helm
Helm er en familiejet kæde af lædervarebutikker med fokus på tasker, som består af 1 webshop samt 12 fysiske butikker. Helm har udskiftet deres gamle Navision med en moderne Visma.net ERP-system, da de savnede mere automatiserede processer og mere styr på deres lager og logistik, som skulle være direkte integreret med finanssystemet.
Visma.net ERP-løsningen har sørget for at der er kommet styr på de 12 forskellige butikslagre spiller sammen med det eksterne lager og webshoppen, således at alle butikkerne ved hvor hver enkelt vare er på lagre, og de internt kan sende produkter frem og tilbage, hinanden imellem, dertil er lager og logistik fuldt integreret med finansen.
Exsitec har desuden udarbejdet integrationen mellem deres FlexPOS kasseapparater og Visma.net ERP-systemet, så alle systemerne snakker sammen i dag.
Visma.net ERP-systemet har hjulpet os meget med at holde styr på forretningen i det daglige. Sammenspillet mellem ERP-system og POS system er meget tidsbesparende, og det er nemt for vores butikker at flytte varer rundt imellem sig.
Det udvidede lagermodul i Visma.net har sørget for at vi i dag har bedre styr på vores 13 forskellige lagerenheder, og sammenkoblingen med finanssystemet i Visma.net gør, at vi har fået et meget større overblik og mulighed for rapportering i vores virksomhed.
Visma.net er en meget skalerbar løsning, hvor vi nemt kan tilføje en ekstra butik/afdeling og skalere op eller ned på antallet af brugere. Det giver en tryghed i hverdagen, at vores ERP-system er parat til op-skalering så snart behovet er der
Henrik Helm
Ejer af Helm
4000 kunder
i Norden
I over 20 år har Exsitec hjulpet virksomheder med at digitalisere deres drift for at nå deres ambitioner. Med kombinationen af Nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med vores kunder gennemført tusindvis af succesfulde leveringsprojekter.
Langsigtede
kunderelationer
Vi arbejder med langsigtede kunderelationer ved at tage ansvar før, under og efter levering. Med engageret support, proaktiv projektstyring og løbende inspiration skaber vi værdi på både kort og lang sigt. Sammen leverer vi løsninger, der gør en forskel i kundens forretning.
En fungerende helhed
Ved at kombinere udvalgte systemer og services til en fungerende helhed skaber vi betingelserne for, at hver enkelt kunde kan nå deres ambitioner. Med bæredygtige integrationsløsninger og skræddersyede systemtilpasninger med brugeren i fokus sikrer vi, at systemerne arbejder sammen
Vil du vide mere? Simon svarer gerne på dine Spørgsmål











