Bankintegration
Ved at optimere effektiviteten af din virksomhed gennem bankintegration kan du automatisere transaktioner,
forenkle økonomiske processer og frigøre værdifuld tid og ressourcer til kerneaktiviteter.
Med bankintegration kan du opleve problemfri økonomistyring og strømline din virksomhedsdrift,
så du kan fokusere på det, der virkelig betyder noget - at vækste din virksomhed og nå dine mål.
Aritma leverer API'er og løsninger inden for bank, regnskab og handel.
Giver fintechs og ERP-leverandører adgang til finansielle data og betalinger gennem en standardiseret API.
AutoPay er en cloud-tjeneste, der automatisk håndterer kontoudtog, herunder udgående betalinger, statusopdateringer, indgående betalinger, bankkontoudtog og debitering i udvalgte lande.
Nogle af vores kunder
Bedre Likviditetsstyring
Bankintegration giver virksomheder realtidsadgang til finansiel data, hvilket letter præcis likviditetsstyring. Ved at overvåge ind- og udgående betalinger samt kontosaldoer i realtid opnår virksomheder øget synlighed, hvilket forenkler velinformerede beslutninger om finansiel planlægning og investeringer.
Automatisering
Bankintegration strømliner og effektiviserer præcist afstemningsprocessen mellem virksomhedens regnskab og banktransaktioner ved at automatisere matching af ind- og udgående betalinger i virksomhedens system med nøjagtige, detaljerede og pålidelige banktransaktionsdata.
Øget Sikkerhed
Integrering af virksomhedens økonomisystem med banken forbedrer sikkerheden ved at reducere manuel håndtering og svig. Bankintegrationssystemer tilbyder avancerede sikkerhedsforanstaltninger som kryptering og totrinsgodkendelse, der ekstra beskytter finansielle data.
Forbedret Kundeforståelse
Bankintegration muliggør præcis analyse af kundedata, kombineret med finansielle oplysninger, forbedrer forståelsen af kundeadfærd. Dette anvendes til at skræddersy produkter og service, styrke kundeoplevelsen og kundeloyaliteten.
Nøjagtighed
Automatisering af finansielle transaktioner og eliminering af manuelle fejl reducerer betydeligt risikoen for uregelmæssigheder. Bankintegration sikrer nøjagtighed i betalinger og overførsler, hvilket minimerer risikoen for fejl, forsinkelser og potentielle økonomiske tab.
Tidsbesparing
Bankintegration automatiserer transaktioner fra virksomhedens økonomisystem til banken, reducerer behovet for manuel dataindtastning og papirhåndtering. Dette sparer betydelig tid, så virksomheder kan fokusere på kerneopgaver frem for rutinemæssige finansielle opgaver.
4000 kunder
i Norden
I over 20 år har Exsitec hjulpet virksomheder med at digitalisere deres forretning for at nå deres ambitioner. Med kombinationen af Nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med vores kunder gennemført tusinde succesfulde leveringsprojekter.
Langsigtige kunderelationer
Vi arbejder med langsigtede kunderelationer ved at tage ansvar før, under og efter levering. Med engageret support, proaktiv ledelse og løbende inspiration skaber vi værdi på både kort og lang sigt. Sammen leverer vi løsninger, der gør en forskel i kundens forretning.
En fungerende helhed
Ved at kombinere udvalgte systemer og services til en fungerende helhed skaber vi betingelserne for, at hver enkelt kunde kan nå deres ambitioner. Med bæredygtige integrationsløsninger og skræddersyede systemtilpasninger med brugeren i fokus sikrer vi, at systemerne arbejder sammen
Vi tilbyder support på alle løsninger vi leverer
Vores konsulenter er eksperter i hele vores systemportefølje, og vi er ekstra stolte af vores konsulenters lange erfaring med Visma-produkter som Visma.net og Visma Business.
Snak med mig om bankintegration
Er du interesseret i en bankintegration til dit ERP-system?
Så kontakt mig direkte, eller udfyld formularen til højre.
Simon Ballegaard
Mobil: 52 19 00 71
E-mail: simon.ballegaard@exsitec.dk