Opnå topresultater med effektiv projektplanlægning og styring

 



 

 

Projektstyring handler om, hvordan du strukturerer og planlægger forskellige projekter for at effektivisere projekterne og forretningen generelt.
Med det rigtige system til projektstyring kan du opnå de bedste resultater og optimere din tid fuldt ud.  Som virksomhed anbefaler vi varmt Severa som projektstyringsværktøj  Med Severa kan du oprette tilbud, kortlægge din kapacitet, strømline projekter, registrere timer og spare tid på fakturering.

Derudover er Severa et pålideligt valg for enhver, der ønsker at optimere projektledelse og team-samarbejde. Løsningen er velegnet til dem, der arbejder med annoncering og medier, teknik og arkitektur eller IT-rådgivning. 

Nogle af vores kunder



Fordele ved projektstyring

Projektstyring handler om, hvordan du strukturerer og planlægger forskellige projekter
for at effektivisere projekterne og forretningen generelt. Med det rigtige system til
projektstyring kan du opnå de bedste resultater og optimere din tid fuldt ud. 

At bruge et værktøj, der er specielt tilpasset et projekt, giver mange fordele:

Samlet System

Integrer projektstyring, fakturering og analyse i ét system for at forenkle processerne.

Tidsrapportering

Effektiviser tidsregistreringen effektivt for bedre projektoversigt og forbedret nøjagtighed i faktureringen.

Projektintegration

Optimer tidsforbruget og sikr 100% faktureringsgrad ved at sammenkoble projektstyring og fakturering.

Hurtig fakturering

Opnå hurtigere faktureringscyklus og fremskynd betaling af fakturaer for bedre cash flow.

Systemintegration

Muliggør integration med eksisterende ERP- og CRM-systemer for en mere sømløs drift og datakonsistens.

Salg til Fakturering

 Tilbyd funktioner, der understøtter hele arbejdsflowet fra salg til fakturering, forbedrer effektiviteten og minimerer fejl.

 

 

 

 

 

De 7 mest almindelige spørgsmål
ved valg af
projektværktøj

Hvor mange licenser har vi brug for?

Antallet af licenser er baseret på, hvor mange brugere du ønsker skal have adgang til systemet. Det er antallet af brugere, der også sætter prisen for licenserne. Du kan øge eller mindske antallet af licenser, hvis behovet varierer over tid.

Hvor lang tid tager implementeringen?

Implementeringstiden for Severa Project Management varierer baseret på antallet af brugere og behovet for integration med andre systemer. Da tiden afhænger af dine specifikke krav, skal du afsætte samme mængde tid som os til projektet.
For et tilpasset tilbud på ydelsen, konfiguration og træning, kontakt os venligst.

Har vi brug for en IT-ansvarlig for at bruge systemet?

Nej, du behøver ikke en it-chef for at bruge værktøjet. Vi har support til alle løsninger vi leverer og vi udvikler og videreudvikler løbende integrationerne mellem de forskellige dele. Det betyder, at du som kunde ikke behøver at være bange for kompleksiteten i at sammensætte løsningen eller spørgsmålet om ansvar i at styre og videreudvikle løsningen.

Hvem skal være i projektgruppen?

Projektgruppen bør bestå af de personer fra din organisation, der har nogenlunde god indsigt i forretningen og af personer, der skal bruge systemet.

Ved en implementering af Severa Project Management er det fordelagtigt hvis projektgruppen består af projektledere med beslutningskompetence, andre projektledere og eventuelt projektmedlemmer. Nogle kunder foretrækker også at have en fra økonomiafdelingen med i projektgruppen. Det er også vigtigt, at projektgruppen ikke er for stor, men at den består af de mest relevante personer.

Kan vi integrere det med andre systemer, vi har?

Ja, en stor fordel ved Severa Project Management er, at det er nemt at integrere med andre løsninger. Der er gennemførte integrationer med Business NXT, Visma.net ERP, Visma Business og Visma Global, samt SuperOffice CRM. Det fungerer også til at integrere med andre typer systemer, da Severa Project Management har en åben API. Det gælder både cloud-baserede og installerede systemer.

Skal vi have andre systemer fra Visma?

Nej, Severa Projekt Management kræver ikke, at du har andre systemer fra Visma. Severa kan konfigureres og integreres med alle typer systemer.

Hvordan får vi mest ud af løsningen?

For optimalt udbytte af Severa Project Management bør alle projektmedarbejdere anvende systemet til projektopfølgning, så alle data er samlet ét sted. Korrekt træning er afgørende for at sikre effektiv digitalisering og automatisering af projektdele. Det er vigtigt at integrere systemet i din arbejdsdag og andre systemer for at optimere projektledelsen og reducere manuelle opgaver. Arbejdet med systemet skal være nemt og engagerende. Det skal være nemt og sjovt at arbejde digitalt.

 


Hvorfor Exsitec?

 

 

 

 

 

 

 

web-ball-people

 

4000 kunder
i Norden

I over 20 år har Exsitec hjulpet virksomheder med at digitalisere deres drift for at nå deres ambitioner. Med kombinationen af ​​Nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med vores kunder gennemført tusindvis af succesfulde leveringsprojekter.

web-ball-prize

 

Langsigtede
kunderelationer

Vi arbejder med langsigtede kunderelationer ved at tage ansvar før, under og efter levering. Med engageret support, proaktiv projektstyring og løbende inspiration skaber vi værdi på både kort og lang sigt. Sammen leverer vi løsninger, der gør en forskel i kundens forretning.

web-ball-intagration - cog wheel

 

En fungerende helhed

Ved at kombinere udvalgte systemer og services til en fungerende helhed skaber vi betingelserne for, at hver enkelt kunde kan nå deres ambitioner. Med bæredygtige integrationsløsninger og skræddersyede systemtilpasninger med brugeren i fokus sikrer vi, at systemerne arbejder sammen.

 

 

 

Snak med mig om ERP-systemer

Er du interesseret i et nyt ERP-system eller har du spørgsmål til hvad vi kan tilbyde? Så kontakt mig direkte, eller udfyld formularen til højre.

simon-ballegaard-kontakt.png

Simon Ballegaard

Salgschef Visma ERP