Intempus
Løft arbejdsdagen med et let og moderne system til timeregistrering.
Fra små virksomheder til store organisationer, giver Intempus dig værktøjerne til bedre kontrol og gennemsigtighed i din drift.
-Aug-04-2025-09-33-50-8906-AM.png)


Nem tids- og fraværsregistrering
Registrering af arbejdstid, fravær, kørsel og udlæg direkte fra mobilen – alt sendes automatisk til godkendelse.
Overblik og overenskomster
Systemet viser saldo for ferie, flekstid m.m., og understøtter automatisk overenskomstregler og varslinger.
Integration og AI
Kan integreres med løn- og regnskabssystemer og bruger AI til at finde fejl og sende påmindelser.


















Effektiv timeregistrering
Intempus er en dansk virksomhed, der specialiserer sig inden for HR- og lønsystemer samt tidsregistrering og projektstyring.
Administrationsystemet samler al data ét sted, hvor du som administrator
nemt kan holde overblikket, godkende indberetninger og planlægge arbejdstid.
Det er også her alle medarbejdere, projekter og kunder bliver samlet.
Ved at organisere og samle alle opgaver digitalt, kan du spare tid,
øge resultaterne og gøre brugernes oplevelse bedre.
Dagligt tager over 35.000 brugere Intempus med på arbejde.
Uanset branche tilpasser Intempus sig din virksomheds regnskabs- eller ERP system.

6 fordele ved Intempus
Brancheløsninger:
Om du er en stor eller lille virksomhed er underordnet
- Intempus har værdi for alle.
Hver brancheløsning tilpasser Intempus' funktioner og værktøjer for at imødekomme de specifikke udfordringer og behov, der er karakteristiske for den pågældende branche.
Dette gør det muligt for virksomheder at opnå øget effektivitet, kontrol og nøjagtighed i deres arbejdsprocesser og tidsregistrering.
Service
I en branche med mange forskellige kunder og ansatte kan det være en udfordring at opretholde overblikket i en travl dagligdag.
Derfor tager flere og flere i servicebranchen Intempus i brug, for at lette det administrative arbejde.
Du får altid et optimalt og præcist overblik over medarbejdernes arbejdsdag, da de dagligt skal registrere mødetid, pause og hvornår de afsluttede deres arbejde.
Ikke nok med at det letter både dig og dine medarbejdere for manuelt arbejde, så bliver tidsregistreringen langt mere pålidelig.
Udover at mindske risikoen for fejl, mindsker det også risikoen for uoverensstemmelser, fordi medarbejderens selv registrerer arbejdet, så snart vedkommende er færdig med opgaven.
Bygge og anlæg
Intempus leverer flere fordele til bygge- og anlægsbranchen, hvor appen er det ideelle værktøj til medarbejderen på farten.
Det kan nemt ske, at registrering af arbejdstid, udstyr, kørsel, tillæg osv. bliver forsømt, især når der er travlt, og medarbejderne tilbringer det meste af dagen ude på arbejdspladsen.
Derfor kan det være en fordel at have en enkel og mobil løsning, der kan hjælpe med at indberette alle arbejdsrelaterede oplysninger.
Produktion
Intempus kan hjælpe din produktionsvirksomhed med at øge produktiviteten, reducere omkostninger, minimere fejl og forbedre produktkvaliteten.
Intempus i produktionen forbedrer effektiviteten ved at optimere arbejdstiden og ressourceforbruget.
Samtidig muliggør det præcis registrering af arbejdstid og bedre kontrol over arbejdsprocesserne.
Funktionen "Planlægningsværktøj" sikrer, at de rette medarbejdere og ressourcer er tilgængelige til tiden, hvilket hjælper med at undgå afbrydelser. Dette fører til øget produktivitet og lavere omkostninger.