Intempus
Løft arbejdsdagen med et let og moderne system til timeregistrering.
Fra små virksomheder til store organisationer, giver Intempus dig værktøjerne til bedre kontrol og gennemsigtighed i din drift.
Bedre kommunikation
Fuldt overblik i en samlet platform
Hurtig godkendelse
Effektiv timeregistrering
Intempus er en dansk virksomhed, der specialiserer sig inden for HR- og lønsystemer samt tidsregistrering og projektstyring.
Administrationsystemet samler al data ét sted, hvor du som administrator
nemt kan holde overblikket, godkende indberetninger og planlægge arbejdstid.
Det er også her alle medarbejdere, projekter og kunder bliver samlet.
Ved at organisere og samle alle opgaver digitalt, kan du spare tid,
øge resultaterne og gøre brugernes oplevelse bedre.
Dagligt tager over 35.000 brugere Intempus med på arbejde.
Uanset branche tilpasser Intempus sig din virksomheds regnskabs- eller ERP system.
Intempus' App - det fulde overblik
TIMERGISTRERING
Effektiv registrering af tid, kundearbejde og overarbejde
FRAVÆRSREGISTRERING
Problemfri og nøjagtig registrering af alle former for fravær
REGISTRERING AF VARE OG MATERIEL
Registrering af forbrug direkte på projekter
UGERAPPORT
Få overblikket over ugens indberetninger
SALDI OVERBLIK
Nemt overblik over feriedage, afspadsering, flekstid og sygdom
STEMPELUR
Få arbejdstiden registreret så præcist og nøjagtigt som muligt
KØRSELS REGISTERING
Indberet hurtigt kørsel i egen eller firmabil
UDLÆG OG DIÆTER
Tilføj billeder og filer og registrer dine udlæg og diæter
Brancheløsninger
Om du er en stor eller lille virksomhed er underordnet
- Intempus har værdi for alle.
Hver brancheløsning tilpasser Intempus' funktioner og værktøjer for at imødekomme de specifikke udfordringer og behov, der er karakteristiske for den pågældende branche.
Dette gør det muligt for virksomheder at opnå øget effektivitet, kontrol og nøjagtighed i deres arbejdsprocesser og tidsregistrering.
Service
I en branche med mange forskellige kunder og ansatte kan det være en udfordring at opretholde overblikket i en travl dagligdag.
Derfor tager flere og flere i servicebranchen Intempus i brug, for at lette det administrative arbejde.
Du får altid et optimalt og præcist overblik over medarbejdernes arbejdsdag, da de dagligt skal registrere mødetid, pause og hvornår de afsluttede deres arbejde.
Ikke nok med at det letter både dig og dine medarbejdere for manuelt arbejde, så bliver tidsregistreringen langt mere pålidelig.
Udover at mindske risikoen for fejl, mindsker det også risikoen for uoverensstemmelser, fordi medarbejderens selv registrerer arbejdet, så snart vedkommende er færdig med opgaven.
Bygge og anlæg
Intempus leverer flere fordele til bygge- og anlægsbranchen, hvor appen er det ideelle værktøj til medarbejderen på farten.
Det kan nemt ske, at registrering af arbejdstid, udstyr, kørsel, tillæg osv. bliver forsømt, især når der er travlt, og medarbejderne tilbringer det meste af dagen ude på arbejdspladsen.
Derfor kan det være en fordel at have en enkel og mobil løsning, der kan hjælpe med at indberette alle arbejdsrelaterede oplysninger.
Produktion
Intempus kan hjælpe din produktionsvirksomhed med at øge produktiviteten, reducere omkostninger, minimere fejl og forbedre produktkvaliteten.
Intempus i produktionen forbedrer effektiviteten ved at optimere arbejdstiden og ressourceforbruget.
Samtidig muliggør det præcis registrering af arbejdstid og bedre kontrol over arbejdsprocesserne.
Funktionen "Planlægningsværktøj" sikrer, at de rette medarbejdere og ressourcer er tilgængelige til tiden, hvilket hjælper med at undgå afbrydelser. Dette fører til øget produktivitet og lavere omkostninger.
Nogle af vores kunder
Hvorfor Exsitec?
4000 kunder
i Norden
I over 20 år har Exsitec hjulpet virksomheder med at digitalisere deres drift for at nå deres ambitioner. Med kombinationen af Nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med vores kunder gennemført tusindvis af succesfulde leveringsprojekter.
Langsigtede
kunderelationer
Vi arbejder med langsigtede kunderelationer ved at tage ansvar før, under og efter levering. Med engageret support, proaktiv projektstyring og løbende inspiration skaber vi værdi på både kort og lang sigt. Sammen leverer vi løsninger, der gør en forskel i kundens forretning.
En fungerende helhed
Ved at kombinere udvalgte systemer og services til en fungerende helhed skaber vi betingelserne for, at hver enkelt kunde kan nå deres ambitioner. Med bæredygtige integrationsløsninger og skræddersyede systemtilpasninger med brugeren i fokus sikrer vi, at systemerne arbejder sammen.
Snak med mig om Intempus
Er du interesseret i at integrere Intempus med dit ERP-System?
Så kontakt mig direkte, eller udfyld formularen til højre.
Simon Ballegaard
Mobil: 52 19 00 71
E-mail: simon.ballegaard@exsitec.dk