Severa (20 x 12 cm) (20 x 5 cm) (2)

 

Saml styringen af din virksomhed
i én praktisk software

 

 

 

Severas bidrag til virksomhedens succes
Overblik og kontrol:

Med Severa kan du oprette tilbud, kortlægge din kapacitet, strømline projekter, registrere timer og spare tid på fakturering.

Severa er en platform udviklet til projektstyring og ressourceplanlægning.
Det er et værktøj, der hjælper virksomheder med at organisere projekter, overvåge ressource-allokering og fremme samarbejde blandt teammedlemmer.

Nogle af fordelene ved Severa er den effektive ressource allokering, hvor det giver virksomheder mulighed for at tildele ressourcer til forskellige projekter på en effektiv måde, hvilket hjælper med at maksimere produktiviteten og minimere overbelastning. 

Ved at integrere tidsregistrering i systemet kan Severa hjælpe med at spore, hvordan ressourcer bruger deres tid på forskellige opgaver og projekter, som giver virksomheder indsigt i projektets fremgang og omkostninger. 

Severa tilbyder funktioner som opgaveoprettelse, tidsplanlægning, filhåndtering og kommunikation, hvilket gør det til et omfattende værktøj til projektstyring.

Platformen giver desuden mulighed for at generere forskellige typer rapporter og analyser, hvilket giver ledelsen værdifulde indsigter i virksomhedens aktiviteter og performance.

Ved at have alle projektrelaterede oplysninger og kommunikation samlet på én platform, kan Severa fremme samarbejde mellem teammedlemmer og sikre sammenhængende arbejdsprocesser.

Generelt kan Severa hjælpe til at optimere projektstyring og ressourceallokering i din virksomhed, hvilket kan føre til øget effektivitet, bedre tidsstyring og forbedret overblik over projekternes status.



 

Design uden navn (57)

 

Hvorfor Severa?

Severa er alt-i-en-løsningen til ekspertvirksomheder.
Severas projektstyringsløsning kombinerer salg, projektstyring, tidsregistrering og fakturering i én enkel og fleksibel løsning.

Alle i teamet bruger det samme værktøj, og teamets oplysninger er altid opdaterede og tilgængelige.
Over 1800 virksomheder har tillid til Severa.

 

 

 

Hvad gør Severa fordelagtig?
6 aspekter

Effektiv salgsstyring

Du kan optimere salgsresultaterne ved at investere i opgaver med høj margin gennem analyse af salgsdata og prognoser. Severa reagerer hurtigt på udfordringer med ordrer og tilbud for at undgå eskalering.

Brugervenlig fakturering

Severa er et brugervenligt fakturerings-program, der tager højde for de særlige forhold ved projektbaseret arbejde.
I en enkelt online-applikation kan du administrere alle dine kunderelationer fra den første kontakt til fakturering.

Rapportering & prognoser

I Severa kan du nemt rapportere og kombinere data fra projektstyring samt sporing af timer og udgifter til fakturering. Dette giver dig dybere indsigt i de mest profitabelle ydelser og bidrager til at maksimere udnyttelsesgraden.

 

Planlægning & opfølgning

Planlæg og reserver nemt opgaver og projekter effektivt med brugervenlig software til kapacitets-planlægning. Du kan på et øjeblik få overblik over kapaciteten hos dine eksperter og nøjagtigt tildele opgaver til de rigtige personer.

 

 Kundesegmentering

Centraliser styringen af dine kunder, lige fra indgående leads til fakturering i et enkelt system. Udnyt kundelister til at tiltrække og kontakte nye kunder samt segmentere dem for at finde de mest rentable sager.

Opdateret information

Som bruger får du adgang til opdaterede oplysninger om kunder, kontaktpersoner og tidligere projekter, hvilket forbedrer kundeoplevelsen. Alle i teamet bruger det samme værktøj, og teamets oplysninger er altid opdaterede og tilgængelige.

Udnyt over 50 integrationer eller Severas åbne REST API.

Severa kan forbindes med 5000+ apps. Med den åbne API leverer denne løsning byggesten til selv at linke data mellem forskellige applikationer.

Severa kan kobles direkte til Netvisor og andre almindeligt anvendte økonomistyringssystemer. 

Severa (2)

 

visma-aarets-partner-2023-ny-1          visma-aarets-partner-2022-ny-2         visma-aarets-partner-2022-ny (2)-1          visma-aarets-partner-2022-ny (3)-1

 

 

 

 

Snak med mig om Severa

Er du interesseret i Severa eller har du spørgsmål til hvad vi kan tilbyde? Så kontakt mig direkte, eller udfyld formularen til højre.

simon-ballegaard-kontakt.png

Simon Ballegaard

Salgschef Visma ERP