Ordrestyring
Optimer din forretning, spar tid og penge, og få bedre kontrol over din virksomhed med Ordrestyring. Med Ordrestyring kontrolleres alt gennem en enkelt platform, der er skræddersyet til de specifikke behov i din virksomhed.
Du har fuldt overblik fra din mobil, tablet eller computer, uanset om du befinder dig på kontoret eller er på farten!
Nem planlægning af opgaver
Al dokumentation samlet ét sted
Spar tid og undgå fejl
Det komplette administrative værktøj til ordrestyring
Ordrestyring er en cloud-baseret software, der hjælper med at administrere projekter og arbejdstimer. Ordrestyring dækker alt fra ordrer, tilbud og opgaver til fakturering, tidsregistrering, materialeregistrering, entreprisestyring, dokumentation og prisanmodning.
Du og dine ansatte får mulighed for at opretholde en opdateret oversigt over forretningsøkonomi, både på individuelle projekter og for hele virksomheden.
Ordrestyring giver alle i håndværkerfaget mulighed for at opnå betydelige tidsbesparelser og øget effektivitet gennem automatiserede arbejdsprocesser.
Dette inkluderer automatisk overførsel af arbejdstimer og materialer fra medarbejdere til fakturaer samt nem integration de værktøjer du foretrækker at bruge.
Moderne teknologi spiller en vigtig rolle i ordrestyring ved at automatisere opgaver og give realtidsinformation om ordrer og lagerstatus. Dette gør det muligt at reagere hurtigt på ændringer i efterspørgslen og reducere fejl. Målet er at sikre, at ordrer behandles hurtigt, effektivt og med høj kvalitet.
Det har aldrig været nemmere at styre dine ordrer, projekter og arbejdstimer.
Ordrestyring giver dig mulighed for at tage din virksomhed til det næste niveau og sikre, at du altid er på forkant med dine opgaver.
Styr alt igennem App'en
Med Ordrestyrings App får du fuld adgang til alle funktioner
du har brug for, uanset om du bruger din telefon eller tablet.
Du kan downloade Ordrestyrings-appen fra enten App Store eller Google Play.
Nogle af vores kunder
Hvorfor Exsitec?
4000 kunder
i Norden
I over 20 år har Exsitec hjulpet virksomheder med at digitalisere deres drift for at nå deres ambitioner. Med kombinationen af Nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med vores kunder gennemført tusindvis af succesfulde leveringsprojekter.
Langsigtede
kunderelationer
Vi arbejder med langsigtede kunderelationer ved at tage ansvar før, under og efter levering. Med engageret support, proaktiv projektstyring og løbende inspiration skaber vi værdi på både kort og lang sigt. Sammen leverer vi løsninger, der gør en forskel i kundens forretning.
En fungerende helhed
Ved at kombinere udvalgte systemer og services til en fungerende helhed skaber vi betingelserne for, at hver enkelt kunde kan nå deres ambitioner. Med bæredygtige integrationsløsninger og skræddersyede systemtilpasninger med brugeren i fokus sikrer vi, at systemerne arbejder sammen.
Snak med mig om Ordrestyring
Er du interesseret i Ordrestyring eller har du spørgsmål til hvad vi kan tilbyde? Så kontakt mig direkte, eller udfyld formularen til højre.
Simon Ballegaard
Mobil: 52 19 00 71
E-mail: simon.ballegaard@exsitec.dk