Ordrestyring
Optimer din forretning, spar tid og penge, og få bedre kontrol over din virksomhed med Ordrestyring. Med Ordrestyring kontrolleres alt gennem en enkelt platform, der er skræddersyet til de specifikke behov i din virksomhed. Du har fuldt overblik fra din mobil, tablet eller computer, uanset om du befinder dig på kontoret eller er på farten!

-3.png)
Alt samlet ét sted – cloudbaseret styring
Ordrestyring samler ordrer, tilbud, opgaver, fakturering, tids- og materialeregistrering, entreprisestyring og dokumentation i én platform tilgængelig via mobil, tablet og pc
Automatisering og realtidsdata
Systemet overfører automatisk arbejdstimer og materialer til fakturaer, tilbyder fotodokumentation på opgaver og sikrer øjeblikkelig opdatering, også offline med automatisk synkronisering når der er netværk
Kunde‑kommunikation og assistance
Via "Ordrestyring Hub" kan automatiske påmindelser sendes til kunder med virksomhedens branding, hvilket øger kundetilfredsheden og professionaliteten i kommunikationen.
Det komplette administrative værktøj til ordrestyring
Ordrestyring er en cloud-baseret softwareløsning, der hjælper håndværksvirksomheder med at styre ordrer, projekter og arbejdstimer – alt samlet ét sted. Systemet dækker hele arbejdsflowet: fra tilbud og opgaver til tidsregistrering, materialeforbrug, fakturering, dokumentation og entreprisestyring.
Med Ordrestyring får du og dine medarbejdere et løbende overblik over økonomien – både på enkeltprojekter og for hele virksomheden. Softwaren automatiserer vigtige processer, som fx overførsel af arbejdstimer og materialer direkte til faktura, hvilket sparer tid og minimerer fejl.
Løsningen integrerer nemt med de værktøjer, du allerede bruger, og giver realtidsdata om ordrer, opgaver og lagerstatus. Det betyder, at du kan reagere hurtigt på ændringer og altid holde styr på, hvad der sker i virksomheden.
Ordrestyring gør det lettere end nogensinde før at planlægge, følge op og sikre høj kvalitet i arbejdet – og hjælper dig med at tage din virksomhed til næste niveau.

Sådan bruger I Ordrestyring i hverdagen
Sagsstyring
Med Ordrestyring som jeres sagsstyringssystem får I det hele samlet ét sted. Alt ligger digitalt i appen på mobilen og via systemet på computeren. Begge taler sammen i realtid, så I altid har adgang til de nyeste informationer i virksomheden. Få klaret alt fra timeregistrering til dokumentation og kvalitetssikring med Ordrestyring og oplev, hvordan jeres hverdag bliver meget nemmere.Timeregistrering
Få styr på timerne på hver enkelte opgave og få sikret korrekt fakturering ud til alle kunder. Alle fakturerbare timer registreres nemt på hver sag, og al data gemmes online. Så kan håndværker, Mester og bogholder altid tilgå det fra telefon og computer, og de fakturerbare timer overføres nemt til kundefakturaen.Materialer
Det er nemt at overse præcis hvilke materialer, der har været anvendt på hver opgave – og hvor mange af hver. For virksomheden kan de glemte materialer i sidste ende betyde tabte ressourcer og tabt indkomst. Hvis I også gerne vil undgå den tabte fortjeneste i materialeforbrug, så brug Ordrestyring. Så får I (også) styr på materialestyringen.
Dokumentation
Er I trætte af endeløse beskeder med billeder fra forskellige sager? Og træt af at skulle sortere i dem efterfølgende? Med Ordrestyring får I styr på jeres fotodokumentation – både nu og her såvel som fremover.
Kvalitetssikring
Kvalitetssikring er et vigtigt punkt for de fleste håndværkervirksomheder. Ved hjælp af tjeklister og skemaer skaber I de bedste rammer for, at standarder og procedurer bliver overholdt på hver opgave. Derfor er kvalitetssikring med Ordrestyring gjort så nemt, tilgængeligt og hurtigt som muligt.