Få overblik over nøgletal i Visma OneStop Reporting og træf beslutninger ud fra rapporter og dashboards.
OneStop Reporting
Med Visma OneStop Reporting får i et cloudbaseret system med kraftfulde og brugervenlige rapporteringsfunktioner, der giver fuld gennemsigtighed.


Fleksible budgetprocesser
Opsæt arbejdsgange og roller ved udarbejdelse af et budget. For eksempel kan du kontrollere tilladelser, så en bestemt person opretter budgettet, en anden er en korrekturlæser, og en tredje godkender budgettet.
Gruppe- og bureauspecifik
Nem kompilering og analyse af finansiel information fra flere datterselskaber eller forretningsenheder i koncernen gennem konsolidering af finansielle data og rapporter.
Automatiseret distribution
Opsæt automatisk distribution ved at planlægge hvornår rapporter skal udsendes og specificere præcis hvilke personer eller grupper der skal modtage disse rapporter.
Hvad er OneStop Reporting?
Med Visma OneStop Reporting får i et cloudbaseret system med kraftfulde og brugervenlige rapporteringsfunktioner, konsolidering og budgettering, der giver fuld gennemsigtighed i virksomheden.
Med i pakken følger en række standardrapporter til fri afbenyttelse. Det er også muligt at lave sine egne rapporter, som kan skræddersyes til jeres virksomhedsbehov.
OneStop Reporting er fuldt integreret med Visma Business, Visma Net, Business NXT, og Severa.

Med Onestop Reporting får du:
Alle nøgletal i realtid
Automatisering af processer
OneStop Reporting sender automatisk rapporter i den frekvens, du vælger – til f.eks. bestyrelsen eller salgsafdelingen.
Bruger og rollestyring
Ikke alle har brug for de samme indsigter. Med OSR styrer du adgange på bruger- og rolleniveau og sikrer, at kun de rette ser de relevante rapporter.
Fleksibel budgetproces
Integreret og opdateret
Design dine egne rapporter, budgetter og prognoser
Med OSR Rapport Designer kan du designe dine egne avancerede rapporter ved hjælp af en nem drag and drop-funktion. Du kan skræddersy rapporterne helt fra bunden og få præcis den indsigt, I har brug for. Rapporterne laves i Excel, som er direkte integreret i Visma OneStop Reporting.
Med Visma OneStop Reporting får du også mulighed for at udarbejde budgetter og prognoser, som kan styres helt ned på brugerniveau. Brug din data til at oprette budgetformularer og etablere godkendelsesrutiner for de opstillede budgetter. Alle brugere har adgang til deres eget overblik, hvor de kan se og styre deres egne opgaver i forbindelse med budgetteringen.
