qe-commerce-white

 

PrestaShop


Vi kan integrere din PrestaShop webshop med dit Visma ERP-system.
Med vores integration kan i spare tid og minimere mulighederne for fejl, da begge systemer altid er opdateret og synkroniseret.  

Automatisk synkronisering af data

Minimer risikoen for fejl

 Undgå dobbeltarbejde og spar tid

 



kunder som benytter integrationen

Integrer din PrestaShop med
Visma ERP

Vores integration mellem Visma og PrestaShop gør det muligt at udveksle data mellem din virksomheds ERP-system og webshop. Med integrationen kan du nemt administrere dine produkter og forretningsprocesser på tværs af begge platforme.

Når du f.eks. foretager ændringer i dit Visma ERP-system, såsom at tilføje eller opdatere produkter, justere priser eller opdatere lagerbeholdningen, bliver disse opdateringer automatisk synkroniseret med din PrestaShop-webshop.

Dette sikrer, at dine kunder altid ser de korrekte produkter, priser og lageroplysninger, hvilket eliminerer potentielle problemer med forkerte oplysninger eller uoverensstemmelser mellem dine systemer.

Integrationen mellem Visma og PrestaShop sparer dig tid og ressourcer ved at eliminere behovet for manuel dobbeltindtastning af data mellem systemerne. Det hjælper med at forbedre nøjagtigheden af dine oplysninger, undgår fejl og sikrer, at du har opdaterede og konsistente data på tværs af din virksomhed.

Workflow - ERP PrestaShop-1

 



Vælg den integration der passer jer bedst

Vores integration mellem Visma og PrestaShop fungerer på forskellige måder alt efter jeres behov. Implementering og konfiguration af integrationen kan variere afhængigt af om i har nogle specifikke krav for løsningen, samt hvilken version i anvender af både Visma og PrestaShop. Uanset hvilken løsning i vælger, sikrer integrationen mellem Visma og PrestaShop en kontinuerlig og automatisk udveksling af data mellem de to systemer. Dette muliggør en strømlinet forretningsproces, reducerer fejl og sikrer, at både din webshop og ERP-systemet har de nøjagtige og opdaterede oplysninger, der er nødvendige for at drive din forretning effektivt.

Direkte integration fra Visma til PrestaShop   

Produktstyringen foregår i dit Visma ERP-system og fungerer ved at integrationen sender produktinformation, priser og lagerbeholdning fra Visma til PrestaShop. Når der foretages ændringer i produkterne i Visma, opdateres disse oplysninger automatisk i din PrestaShop.

Dette inkluderer opdateringer af produkternes beskrivelser, specifikationer, priser og tilgængelighed. Når en kunde besøger din PrestaShop-webshop, vil de se de seneste oplysninger om produkterne baseret på de opdateringer, der er foretaget i Visma.

Salgsordrer og relaterede oplysninger sendes tilbage fra PrestaShop til Visma, så du kan behandle ordren og håndtere fakturering, forsendelse og andre aspekter af ordrebehandlingen.Direkte integration mellem PrestaShop og Visma-1

Integration via et PIM system  

Produktstyringen foregår også her i dit Visma ERP-system. Disse oplysninger overføres til PIM-systemet, hvor de kan bearbejdes, beriges og administreres på en mere detaljeret og skræddersyet måde inden de havner i din webshop. Her kan du f.eks. tilføje yderligere produktattributter, billeder, beskrivelser og andre relevante data, for dine produkter.

Når du har bearbejdet dine produkter i PIM systemet, sendes alt data videre til PrestaShop via integrationen. Dette sikrer, at PrestaShop-webshoppen har fuldstændige og opdaterede produktinformationer.

Salgsordrer og relaterede oplysninger sendes tilbage fra PrestaShop til Visma, så du kan behandle ordren og håndtere fakturering, forsendelse og andre aspekter af ordrebehandlingen.Integration via PIM system mellem PrestaShop og Visma

 

 

 

Har i fysisk butik?
Udvid løsningen med en integration til kassesystemet FlexPOS

Workflowet kan udvides med en integration til FlexPOS, så jeres kasseapparater i de fysiske butikker også altid er opdateret og synkroniseret med lageret i både Visma og PrestaShop. 

FlexPOS er et kassesystem, der kan skræddersys til den enkelte butik eller butikskæde ved hjælp af specialdesignede moduler og et omfattende udvalg af funktioner. Uanset hvilken branche, type eller antal butikker det drejer sig om, kan systemet konfigureres, så det passer til butikkens eller kædens unikke behov.

En afgørende forskel mellem FlexPOS og mange andre kassesystemer er netop muligheden for at integrere webshops og ERP-systemer, og dermed automatisere hele salgsprocessen.

flexpos-kassesystem

 


Hvorfor Exsitec?

 

 

 

 

 

web-ball-people

 

4000 kunder
i Norden

I over 20 år har Exsitec hjulpet virksomheder med at digitalisere deres drift for at nå deres ambitioner. Med kombinationen af ​​Nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med vores kunder gennemført tusinde succesfulde leveringsprojekter.

web-ball-prize

 

Langsigtige
kunderelationer

Vi arbejder med langsigtede kunderelationer ved at tage ansvar før, under og efter leveringen. Med engageret support, proaktiv ledelse og løbende inspiration skaber vi værdi på både kort og lang sigt. Sammen leverer vi løsninger, der gør en forskel i kundens forretning.

web-ball-intagration - cog wheel

 

En fungerende helhed

Ved at kombinere udvalgte systemer og services til en fungerende helhed skaber vi betingelserne for, at hver enkelt kunde kan nå deres ambitioner. Med bæredygtige integrationsløsninger og skræddersyede systemtilpasninger med brugeren i fokus sikrer vi, at systemerne arbejder sammen

 

 

 

Snak med mig om webshops?

Er du interesseret i at integrere dit ERP-system med en webshop,
eller har du spørgsmål til hvad vi kan tilbyde?
Så kontakt mig direkte, eller udfyld formularen til højre.

simon-ballegaard-kontakt.png

Simon Ballegaard

Salgschef Visma ERP