Servicesystemer

 

Servicesystemer er gavnlige, da de automatiserer og
effektiviserer arbejdsprocesser, hvilket øger produktiviteten.

De forbedrer kundeoplevelsen, øger sporbarheden og hjælper
med planlægning og ressource styring.
Samtidig reducerer de fejl
og muliggør levering af bedre service,
der tilfredsstiller kunderne.

 

 

 

 

Indhold:          

Fordele ved et servicesystem

Hvorfor Exsitec?

Tal med en ekspert

Systemer vi tilbyder:

Ordrestyring

Ordrestyring samler alt ét sted. Mesteren og bogholderen får det fulde overblik over økonomi, timeregistrering og materialehåndtering.

Samtidig kan håndværkeren i marken oprette fakturaen til kunden på stedet og se de kommende aftaler i sin kalender via App'en.

Ordrestyring kan integreres med det foretrukne bogholdersystem og bogfører fakturaerne med det samme.

Læs mere om Ordrestyring ->

Intempus

Med Intempus får man det fulde overblik over alle indberetninger, og det er nemt at skabe et samlet overblik.
Fra denne platform er det nemt at kontrollere, rette og godkende dataen.

Når indberetningen er blevet godkendt, er den klar til at blive viderebehandlet til lønkørsel eller fakturering.

Læs mere om Intempus ->  

Nogle af vores kunder

 

Hvad er fordelene ved et servicesystem?

 

Øget produktivitet

Automatisering og strømlining af arbejdsprocesser i servicesystemet kan reducere tidskrævende manuelle opgaver
og øge produktiviteten for medarbejdere.

 

Forbedret kommunikation

Gennem et servicesystem kan alle involverede parter nemt kommunikere og udveksle information, hvilket bidrager til en mere effektiv samarbejde.

Lavere omkostninger

Servicesystemet bidrager til at forbedre planlægningen af serviceopgaver,
hvilket fører til en mere effektiv fordeling af ressourcerne og lavere omkostninger.

Bedre kundeoplevelse

Et servicesystem hjælper med at sikre, at kundernes behov og anmodninger håndteres hurtigt og professionelt, hvilket fører til øget tilfredshed og loyalitet.

Sporbarhed 

Et servicesystem muliggør sporing af servicehistorik, hvilket er vigtigt for at analysere data og producere rapporter til forbedring og beslutningstagning.

Optimeret ressourcestyring

Servicesystemet giver bedre overblik over ressourcer som personale, udstyr og materialer, hvilket kan hjælpe med at maksimere deres anvendelse.

 


 

Hvorfor Exsitec?

 

 

 

 

 

 

web-ball-people

 

4000 kunder
i Norden

I over 20 år har Exsitec hjulpet virksomheder med at digitalisere deres forretning for at nå deres ambitioner. Med kombinationen af ​​Nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med vores kunder gennemført tusinde succesfulde leveringsprojekter.

web-ball-prize

 

Langsigtige kunderelationer

Vi arbejder med langsigtede kunderelationer ved at tage ansvar før, under og efter levering. Med engageret support, proaktiv ledelse og løbende inspiration skaber vi værdi på både kort og lang sigt. Sammen leverer vi løsninger, der gør en forskel i kundens forretning.

web-ball-intagration - cog wheel

 

En fungerende helhed

Ved at kombinere udvalgte systemer og services til en fungerende helhed skaber vi betingelserne for, at hver enkelt kunde kan nå deres ambitioner. Med bæredygtige integrationsløsninger og skræddersyede systemtilpasninger med brugeren i fokus sikrer vi, at systemerne arbejder sammen

 

Vi tilbyder support på alle løsninger vi leverer

Vores konsulenter er eksperter i hele vores systemportefølje, og vi er ekstra stolte af vores konsulenters lange erfaring med Visma-produkter som Visma.net og Visma Business.

 

Snak med mig om servicesystemer

Er du interesseret i et servicesystem eller har du spørgsmål til hvad vi kan tilbyde? Så kontakt mig direkte, eller udfyld formularen til højre.

simon-ballegaard-kontakt.png

Simon Ballegaard

Salgschef Visma ERP