Servicesystemer
Servicesystemer er gavnlige, da de automatiserer og
effektiviserer arbejdsprocesser, hvilket øger produktiviteten.
De forbedrer kundeoplevelsen, øger sporbarheden og hjælper
med planlægning og ressource styring. Samtidig reducerer de fejl
og muliggør levering af bedre service, der tilfredsstiller kunderne.
Systemer vi tilbyder:
Ordrestyring
Ordrestyring samler alt ét sted. Mesteren og bogholderen får det fulde overblik over økonomi, timeregistrering og materialehåndtering.
Samtidig kan håndværkeren i marken oprette fakturaen til kunden på stedet og se de kommende aftaler i sin kalender via App'en.
Ordrestyring kan integreres med det foretrukne bogholdersystem og bogfører fakturaerne med det samme.
Intempus
Med Intempus får man det fulde overblik over alle indberetninger, og det er nemt at skabe et samlet overblik.
Fra denne platform er det nemt at kontrollere, rette og godkende dataen.
Når indberetningen er blevet godkendt, er den klar til at blive viderebehandlet til lønkørsel eller fakturering.
Nogle af vores kunder
Øget produktivitet
Automatisering og strømlining af arbejdsprocesser i servicesystemet kan reducere tidskrævende manuelle opgaver
og øge produktiviteten for medarbejdere.
Forbedret kommunikation
Gennem et servicesystem kan alle involverede parter nemt kommunikere og udveksle information, hvilket bidrager til en mere effektiv samarbejde.
Lavere omkostninger
Servicesystemet bidrager til at forbedre planlægningen af serviceopgaver,
hvilket fører til en mere effektiv fordeling af ressourcerne og lavere omkostninger.
Bedre kundeoplevelse
Et servicesystem hjælper med at sikre, at kundernes behov og anmodninger håndteres hurtigt og professionelt, hvilket fører til øget tilfredshed og loyalitet.
Sporbarhed
Et servicesystem muliggør sporing af servicehistorik, hvilket er vigtigt for at analysere data og producere rapporter til forbedring og beslutningstagning.
Optimeret ressourcestyring
Servicesystemet giver bedre overblik over ressourcer som personale, udstyr og materialer, hvilket kan hjælpe med at maksimere deres anvendelse.
4000 kunder
i Norden
I over 20 år har Exsitec hjulpet virksomheder med at digitalisere deres forretning for at nå deres ambitioner. Med kombinationen af Nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med vores kunder gennemført tusinde succesfulde leveringsprojekter.
Langsigtige kunderelationer
Vi arbejder med langsigtede kunderelationer ved at tage ansvar før, under og efter levering. Med engageret support, proaktiv ledelse og løbende inspiration skaber vi værdi på både kort og lang sigt. Sammen leverer vi løsninger, der gør en forskel i kundens forretning.
En fungerende helhed
Ved at kombinere udvalgte systemer og services til en fungerende helhed skaber vi betingelserne for, at hver enkelt kunde kan nå deres ambitioner. Med bæredygtige integrationsløsninger og skræddersyede systemtilpasninger med brugeren i fokus sikrer vi, at systemerne arbejder sammen
Vi tilbyder support på alle løsninger vi leverer
Vores konsulenter er eksperter i hele vores systemportefølje, og vi er ekstra stolte af vores konsulenters lange erfaring med Visma-produkter som Visma.net og Visma Business.
Snak med mig om servicesystemer
Er du interesseret i et servicesystem eller har du spørgsmål til hvad vi kan tilbyde? Så kontakt mig direkte, eller udfyld formularen til højre.
Simon Ballegaard
Mobil: 52 19 00 71
E-mail: simon.ballegaard@exsitec.dk