Vi kan digitalisere servicevirksomheder
Virksomheder indenfor service og installation har ofte mange opgaver for forskellige kunder, der udføres dagligt. For at håndtere dette er der behov for enkel administration, hvor både administratorer, teknikere og kunder kan lave opgaver, dokumentere det udførte og følge op på arbejdet. Exsitec arbejder med de førende systemer på markedet indenfor service og installation og vi har stor erfaring med at implementere disse løsninger for vores kunder.
Ved at bruge systemer, der er tilpasset service og installation hos kunderne, kan du automatisere dine rutineopgaver. Det frigiver tid til det, der virkelig betyder noget for dig – samtidig med at du får bedre overblik over forretningen og undgår unødige risici og fejl.
Vi tilbyder løsninger, der fjerner unødvendig papirhåndtering og dobbeltarbejde og samtidig reducerer administrationsomkostningerne. Du får bedre kommunikation, tydelige arbejdsinstruktioner og adgang til den rette information – præcis når og hvor du har brug for det. Det skaber højere kvalitet og mere effektiv drift, hvilket kan øge kundetilfredsheden.
Samtidig bliver det nemmere at holde orden, forbedre rentabiliteten og forkorte tiden fra opgavestart til fakturering – uden at noget går tabt.
ERP-system
Vi er eksperter i implementering af ERP-systemerne Visma Net, Visma Business og Business NXT. Med det rette ERP-system kan i udnytte og samle virksomhedens kerneprocesser i et samlet digitalt værktøj.
Arbejdsordrer og projektledelse
Intempus er en dansk virksomhed, der specialiserer sig inden for HR- og lønsystemer samt tidsregistrering og projektstyring.
Administrationsystemet samler al data ét sted, hvor du som administrator
nemt kan holde overblikket, godkende indberetninger og planlægge arbejdstid.
Læs mere om Intempus ->
Fakturahåndtering
Automatiser din fakturabehandling i skyen! Elektronisk fakturering gør faktureringsprocessen hurtigere og mere effektiv, og fakturaer kan administreres og betales uden manuelt arbejde og forsinkelser.
Business Intelligence
Brug data til at bakke beslutninger op i virksomheden. Med det rette BI værktøj kan i aktivt tage beslutninger via indsigt fra data.
Nogle af vores kunder


















Bliv mere effektiv
Alt administrativt kan registreres på farten via mobilen. Det giver medarbejderne mulighed for at bruge tiden på det som de er bedst til.
Strømlinet
flow
Få et komplet flow af information digitaliseret. Vores løsninger sikrer at alt lige fra ordrer, ordrebekræftelse og følgeseddel, foregår elektronisk.
Grundig rapportering
Foretag en rentabilitetskontrol på forskellige niveauer, herunder pr. produkt, produktgruppe, kunde eller kundegruppe. Der er også mulighed for at generere rapporter for disse parametre til forskellige roller, f.eks. indkøbschef, lagerchef og salgschef.
Forbedret kundeservice
Kundeservice er en vigtig del af enhver servicevirksomhed. Vi har løsninger der hjælper med at digitalisere kundeservicen så i kan opnå forbedret kommunikation, hurtigere svar på kundehenvendelser og dermed bedre give kunderne en bedre kundeoplevelse.
Reducer tidsforbruget
Ved at digitalisere opgaver som tidsregistrering og registrering af materiale forbrug, reducere i både papir og tidsforbruget på administrativt arbejde.