Visma Acubiz

Rejseafregninger og bilagshåndtering kan være tidskrævende processer. Med Visma Acubiz bliver det gjort nemt og elektronisk, så du kan spare tid. 

 



Udlægshåndtering og rejseafregning gjort smart

Rejseafregninger og bilagshåndtering kan være tidskrævende processer, som koster meget tid og ressourcer. Hos Exsitec kan vi integrere din Visma Business eller Visma.net med Acubiz Corporate. Med udlægshåndtering fra Acubiz bliver registreringen og håndteringen af medarbejdernes udgifter gjort 100% digital og meget mere effektiv, så i kan bruge tiden på vigtigere opgaver.

Tidsregistreringen kan medarbejderne foretage via mobil-appen Acubiz One, som gør det nemt at registrere og dokumentere udgifter med ganske få kliks.

Web-appen Acubiz EMS er designet specielt til jeres økonomiafdeling, hvor de har det fulde overblik over data og transaktioner som medarbejderne har registreret. Her er det også muligt at oprette og vedligeholde kontoplaner, dimensioner og brugere samt foretage eksporter. Det hele er direkte integreret med betalingskort og jeres Visma løsning og kan faktisk spare jer for op til 80% i administrationstid.

Nedenfor kan du se en video der giver et indblik i hvordan udlægshåndteringen foregår i Acubiz EMS og hvordan dataen dine medarbejdere har sendt via mobilen kan håndteres.

 



acubiz-one

 

Bilagshåndtering lige ved hånden

Med Acubiz One appen er det nemt at klare alt lige fra udlæg og rejseopgørelse til kørsel og godkendelse. Det er nemt at gøre på farten og du kan gøre det lige når det passer dig, direkte fra mobilen. Med Acubiz One er udlægshåndteringen samlet et sted, hvilket hjælper med at gøre hverdagen med udgifter lidt lettere.

Appen er fuld konfiguerbar og du kan derfor personliggøre den til lige netop at vise de funktioner og features som er relevante for dig. Du kan blandt andet skræddersy dashboardet til at vise:

  • Ubehandlede transaktioner
  • Diagram over udestående
  • Forbrug og registreringer for udgifter, kørsel og timer
  • Historik over transaktioner
  • Godkendelsesstatus

Acubiz One samler alle medarbejderudgifter elektronisk og skaber dermed en øget gennemsigtighed til fordel for hele jeres organisation. Den enkelte medarbejder slipper for at holde styr på gamle kvitteringer, økonomiafdelingen kan se udlæg og afregninger i realtid, mens ledelsen er sikret et fuldt overblik over udlæg.

Nedenfor er der listet 4 områder op, hvor Acubiz Corporate gør din udlægshåndtering nemmere. Altsammen integreret med din Visma Business eller Visma.net.

acubiz-udgifter

Udgifter

Det er nemt at registrere udgifter og udlæg med Acubiz One appen. Du kan sende kvitteringer videre til godkendelse direkte fra mobilen, mens du er på farten. Du kan både registrere kontantkøb og køb over firmakort.

acubiz-koersel

Kørsel

Track din kørsel automatisk via GPS med funktionen kørsel. Kørselsgodtgørelsen bliver derefter beregnet udfra lokale satser og med præcis dokumentation. Det er nemt og du slipper for manuelt at skulle holde styr på din kørsel.

acubiz-diaeter

Diæter

Med funktionen diæter, er det nemt at lave rejseafregning i overensstemmelse med statens takster. Indtast blot dato, tid og destination for din rejse og send derefter registreringen direkte videre til godkendelse og behandling.

acubiz-godkendelse

Godkendelse

Med funktionen godkendelse kan du nemt og hurtigt godkende eller afvise bilag, rejseafregninger eller andre udgifter, mens du er på farten. Dermed slipper du for bunker af bilag der afventer godkendelse og du kan bruge din tid mere effektivt.

Få Visma Acubiz integreret med
dit ERP-system

Vi kan integrere din Visma.net eller Visma Business med Visma Acubiz.

 

Snak med mig om Acubiz

Er du interesseret i Acubiz, eller har du spørgsmål til hvad vi kan tilbyde? Så kontakt mig direkte, eller udfyld formularen til højre.

simon-ballegaard-kontakt.png

Simon Ballegaard

Salgschef Visma ERP