Medius AP Automation
Få øget kontrol og spar tid med elektronisk fakturahåndtering. Medius AP Automation automatiserer håndteringen af leverandørfakturaer og reducerer eller eliminerer manuelt arbejde.
Automatiser manuelle processer
Medius AP Automation optimerer og automatiserer hele processen fra indkøb til fakturahåndtering, certificering og betaling. Faktureringsprocessen bliver hurtigere, og du får bedre økonomistyring og indsigt i virksomheden.
Fokuser kun på afvigelserne
Cloudløsning
Elektronisk fakturahåndtering
Medius AP Automation er et online værktøj der bruges til elektronisk fakturahåndtering. Med Medius kan du optimere og automatisere hele faktureringsprocessen fra start til slut. Medius er bygget til at reducere eller helt fjerne de manuelle processer i forbindelse med fakturahåndtering, og fjerne bilag på papir, for i stedet at samle det hele digitalt.
Medius løsningen tilbyder fakturaindscanning og datafortolkning, der automatisk scanner dine fakturaer og som også kan bogføre fakturaerne automatisk, på baggrund af et sæt regler, som opsættes i systemet.
Medius er med til at fjerne mange manuelle processer samt frigive tid til de forskellige medarbejdere, der er med i processen. Derudover slipper virksomhederne for en masse fysiske papirer, da alt foretages elektronisk. Dette gør det ligeledes muligt at søge efter fakturaer direkte inde i systemet, nemt og hurtigt.
6 fordele med Medius AP Automation
Frigør tid
Elektronisk fakturahåndtering frigør tid, som du kan bruge til mere værdifulde opgaver. Derudover giver det dig øget kontrol over virksomhedens økonomiske komponenter.
Øget kontrol
Øget automatisering med bevaret kontrol og sporbarhed med digitalt arkiv. Søg nemt efter fakturaer og udtræk rapporter i det format, du ønsker.
Hurtigere flow
Frigør tid ved at automatisere tidskrævende manuelle opgaver. Du håndterer kun afvigelser og lader systemet ordne resten.
Reducerede omkostninger
Eliminer unødvendige forretningsrisici, undgå fejlbetalinger og morarenter ved hjælp af et fakturaflow, der stort set er automatiseret.
Enklere håndtering
Attestere fakturaer via en mobil grænseflade og give medarbejderne adgang til fakturaerne digitalt for hurtigere opfølgning og søgning.
Match på rækkeniveau
Find hvilke fakturaer der hører til hvilke indkøbsordrer og lignende, helt ned på rækkeniveau, og opnå en højere grad af automatisering.
Hvorfor Exsitec?
Vi har lang erfaring
Exsitec har hjulpet virksomheder med at digitalisere deres drift i over 20 år og sammen med vores kunder har vi gennemført tusindvis af projekter.
Lange kunderelationer
Med en klar projektplan udvikler vi kunderelationer ved at skabe værdi for vores kunder, både på kort og lang sigt.
Vi kender integration
Med stor erfaring i systemer og integration har vi viden til at forstå de digitale behov – og skabe en kraftfuld helhedsløsning med alle dine operationelle forretningssystemer.