Vi administrerer dine systemer, så I kan nå jeres ambitioner
Med proaktiv håndtering af jeres systemer sikrer du maksimal udnyttelse for både virksomheden og medarbejderne. Få mest muligt ud af dine IT-investeringer sammen med Exsitec.
Aktiv administrering af jeres systemer
Hos Exsitec administrerer vi vores kunders systemer, ved aktivt at gennemgå jeres løsninger for at sikre, at de løbende giver maksimalt udbytte for medarbejderne og virksomheden.
Målet med aktivt at administrere jeres systemer er proaktivt, at udvikle virksomhedens systemer og integrationer, hvilket betyder, at systemmiljøet er der, når det er nødvendigt, men ikke genererer store, dyre retrospektive projekter.
Som virksomhed er det udfordrende at udvikle og opgradere IT-miljøet på egen hånd. Det er almindeligt, at virksomheder forstår, hvor problemerne er, men mangler evnen til at løse dem helt på egen hånd.

4 forudsætninger for vellykket systemadministration
De rette kompetencer
Med den rette ekspertise fra et team af eksperter indenfor systemadministration er det muligt at undgå at blive afhængig af enkeltpersoner og det giver samtidig gode forudsætninger for at reducere uforudsigelige IT-omkostninger.
Frekvens og indhold
For en vellykket systemadministration er det vigtigt, at kunde og leverandør har løbende afstemninger af forventninger, hvor fokus er på at øge overblikket og arbejde proaktivt, samt systemdokumentation, der løbende opdateres inden for rammerne af forvaltningen af projektet.
Single-point-of-contact
Det er almindeligt, at virksomheder har flere systemer, som skal fungere sammen. Det skaber forskellige kontaktpunkter, hvilket tager unødig tid og ofte giver frustration for brugerne.
Med ét samlet kontaktpunkt til systemrelaterede problemer kan tiden bruges bedre, og ansvaret kan placeres hos en administrativ ansvarlig, der er vant til at få systemleverandører til at samarbejde.
Support til medarbejderne
Det er vigtigt, at hele virksomheden kan tage del i og nyde godt af det systemmiljø, der er etableret.For at få mest muligt ud af deres investering bør der derfor være support til medarbejderne. Dette aflaster også det interne kyndige personale, hvilket frigør tid til mere værdiskabende opgaver.