10 ting, du som marketingmedarbejder vil elske ved HubSpot
Hubspot er CRM-systemet, der er bygget med marketingautomation som kerne. Idéen med platformen er at give fuld gennemsigtighed til de afdelinger, som alle rører kundeemner og kunder på deres rejse mod tilfredse kunder hos din virksomhed, det vil sige marked, salg og kundeservice.
%20(21).png)
Indhold
1. Få rapporter med fantastisk funktionalitet, der viser KPI'er, og hvordan marketing klarer sig dag for dag.
2. Vælg blandt dine kundekategorier og opret skræddersyede e-mails på et snuptag uden gen(sen)-stier via Excellistor.
3. Opsæt formularer til at indsamle kundeemner og score dine kundeemner i henhold til deres adfærd på dit web. Giv point for forskellige konverteringer og efter X antal point, er det måske tid til at give et signal?
4. Saml alle dine annoncer på sociale medier i én visning (Google Ads, Facebook, Linkedin osv.), juster budget løbende og optimer ud fra ydeevne.
5. Få også et samlet overblik over dine egne kanaler i Social Media og vælg hvilken kanal du vil udgive i næste gang.
6. Arbejd effektivt med kampagner. Samme sted kan du: linke e-mails, annoncer, landingssider og UTM-taggede links osv., så du nemt både kan måle og analysere resultatet.
7. Skærp e-mail-marketing gennem indbygget A/B-test og smarte e-mails, hvor indholdet ændres i forhold til modtageren.
8. Live chat eller en chatbot på nettet? Hubspot tilbyder begge dele og gør det nemmere for dine besøgende at komme videre i deres købsrejse.
9. Automatiser din markedsføring ved at opsætte betingede flows og sende notifikationer til salgsafdelingen, når det er relevant.
10. Hold nemt styr på, hvordan din hjemmeside klarer sig mht. SEO med platformens kraftfulde SEO-scanning.
Vi kan integrere HubSpot til dit Visma ERP-system, så det passer til dine forretningsbehov uden at tilføje kompleksitet.
10 ting, du som marketingmedarbejder vil elske ved HubSpot
Med marketing automation som kerne er HubSpot CRM en platform med fuld gennemsigtighed mellem afdelingerne. Her er 10...
Sådan øger du rentabiliteten af købsrejsen
Salget foregår i stigende grad digitalt. Kunderejsen har ændret sig, og sælger skal tilpasse sig de nye forhold for at...
Hvad er CRM? - Alt hvad du behøver at vide
CRM-systemer på at hjælpe os med bedre at forstå, hvem vores kunder er, deres behov, deres købsvaner og den samlede...
De vigtigste krav til dit nye CRM-system
Effektivitet, kvalitet og kommunikation både internt og eksternt er blevet et vigtigt grundlag for virksomheder. I...