Skift nemt, hurtigt og økonomisk til Visma Net med NextStep
Ved at nedskalere omfanget af implementeringen og tydeliggøre, hvad der leveres i første fase af løsningen,
gør ERP projektet væsentligt nemmere. Med dette koncept bevæger du dig ind i en løsning
som er baseret på standarder og "best practice" i branchen.
Levering baseret på best practice
Projektledelse
Exsitecs projektledelse sikrer levering til tiden, til aftalt pris og med specificeret kvalitet. Processen indeholder flere faser, hver med en milepæl for kontinuerlig overensstemmelse. Dette kræver, at alle parter påtager sig ansvar og aktivt bidrager med relevant ekspertise gennem hele projektet.
Rådgivning
NextStep-teamet består af rådgivere med dyb specialistviden inden for forskellige områder og med omfattende systemforståelse både for din nuværende løsning og den, du skifter til. Dette sikrer, at du har de absolut bedste forudsætninger for at komme i gang med Visma Net.
Oplæring
NextStep-pakkernes uddannelse består af én dags oplæring i finans, og én dag til logistik. Yderligere undervisning kan påkøbes efter behov. Exsitec afholder løbende kurser i Visma Net, som foregår som holdundervisning. Disse er delt op i finans / logistik, og yderligere begynder og avancerede niveauer.
Automatiserede processer
Spar tid ved at automatisere processerne. Fakturering, bankintegration og offentlig rapportering er funktioner, der automatiseres i Visma Net.
Skybaseret forretningssystem
Med et ERP-system i skyen kan du nemt skalere funktionalitet op eller ned efter behov. Tilpas brugere og funktioner i systemet og betal kun for det brugte.
En skandinavisk ERP løsning
Visma Net er et af de mest almindelige ERP-systemer i Norden med unikke løsninger til det skandinaviske marked.
Visma Net
Visma Net er et moderne og kraftfuldt cloudbaseret forretningssystem, der forbereder dig på økonomisk vækst og fremtidig udvikling.
NextStep til Visma Net er for dig, der har:
Visma e-conomic
...og mangler udvidede funktioner, mere automatisering, og en stærkere logistik og lagerstyringsmotor.
Udgået ERP løsning
...og ønsker at standardisere og automatisere dine processer ved at implementere et cloudbaseret system i form af Visma Net.
En anden løsning
...og ønsker at starte ud med standardfunktionalitet og en out-of-the-box-løsning til Visma Net.
3 leverancepakker
Vi har sammensat 3 forskellige leverancepakker, så du hurtigt og nemt kan komme i gang med Visma Net.
Finans
Finanspakken inkluderer opsætning af:
- Betalingskonti
- Visma Net klient fra firmaskabelon
- Brugere- og adgang i Visma Net Admin
- Kundeidentifikation
- Firmalogo
- E-mail konti
- Tidsplaner
- Visma AutoInvoice (Fakturahåndtering)
- Visma Approval (Fakturagodkendelse)
- Visma AutoPay (Bankintegration)
- Visma AutoReport (Momsrapportering)
- Standardrapporter
Fra 99.500 kr.*
Finans & logistik
Inkluderer alt i Finans-pakken, samt:
Salgsordre
- Ordreregistrering
- Levering
- Fakturering
Indkøb
- Ordreregistrering
- Varemodtagelse
- Match mod indgående faktura
Lagerhåndtering
- Hævning/kvittering og rettelser
- Vareantal
- Returhåndtering
- Årsagskoder
Fra 200.000 kr.*
Komplet
Inkluderer alt i de andre pakker, samt:
- Konsolidering af flere selskaber
- Intercompany løsning
- Projekt Accounting
- Multiple lagre
- Stykliste håndtering
- Serienummerstyring
- Automatisk genbestilling
- Integrationer til diverse tredjepartsystemer
Kontakt os
Ønsker du mere end hvad der er inkluderet i fastpris levering, kan vi selvfølgelig også levere det, men så kommer dette som en tilføjelse.
Sammen finder vi ud af, hvad der vil være den bedste pakke for dig, og hvad du eventuelt skal medbringe derudover.
Kontakt os og lad os sammen finde den bedste løsning til jer
Tilkøb til NextStep Visma Net
OneStop Reporting
OneStop Reporting er et cloud-baseret rapporteringssystem med kraftfulde og brugervenlige budget-, rapporterings- og konsolideringsfunktioner. Med OneStop Reporting får du fuld indsigt i forretningen.
Byg dine egne rapporter i Excel eller benyt det store udvalg af færdige rapporter i løsningen.
OneStop Reporting er ikke en del af NextStep-leveringen, men kan tilføjes som en tilføjelse.
Forudsætninger
NextStep-leveringen er baseret på
en standard og er at betragte som én
"ud af boksen" løsning. Exsitec har tilpasset sine egne virksomhedsskabeloner, der indeholder parameterindstilling baseret på "best practice", hvilket efter vores erfaring er det bedste for vores kunder.
For at kunne bruge NextStep levering er der nogle forudsætninger.
1. Brug af kontoplan og standardnummerserier, grunddataprofiler, opslagsprofiler, kundeprofiler mm.
2. Høj grad af engagement, ejerskab og vilje til forandring fra kundens side.
Kundens egen indsats er en kritisk succesfaktor.
3. Aktiver og brug AutoPay, AutoInvoice og AutoReport for at udnytte automatiseringsmulighederne i systemet.
4. Kunden foretager løbende vurderinger af behovet for efteruddannelse og støtte. NextStep-pakkerne indeholder et minimum af opsætning, træning og assistance, som en kunde har brug for til opstart af ny ERP-løsning.
5. Brug af Visma Net, der resulterer i fejl og uoverensstemmelser i regnskabet er et ansvar som kunden i sin helhed bærer. Exsitec fraskriver sig ethvert ansvar ansvar for fejl i løsningen, der er knyttet til brugerfejl.
Processen:
Målbillede og analyse
I denne fase afstemmes kundens mål og behov for en ny løsning. Dette sker dels i salgsprocessen, ved udfyldelse af dokumentation, samt via workshops. Formålet er at afdække behov og potentielle nye muligheder for kunden, samt afdække eventuelle huller i henhold til leveringsbeskrivelsen.
Opsætning og test
Uddannelsen er hovedsageligt baseret på enkelte dages kurser hos kunden i forbindelse med implementeringen. Ekstra kurser kan tilkøbes efter behov.
Opsætning, start og stabilisering
Når testen er godkendt, er produktionsmiljøet sat op. Grunddata importeres fra skabelonerne, og autoservices aktiveres. Kunden starter arbejdet i Visma Net ERP på "Go-live" datoen. Exsitec har afsat dedikeret tid til assistance ved opstart, hvor rådgiverne står til rådighed for kunden.
Videreudvikling og optimering
For at sikre, at kunden kommer godt i gang med løsningen, omfatter NextStep-leverancen ét efterfølgende ledermøder med en konsulent efter projektets afslutning.
Snak med mig om NextStep Visma Net
Er du interesseret i at tage det næste skridt, eller har du spørgsmål til hvad vi kan tilbyde? Så kontakt mig direkte, eller udfyld formularen til højre.
Simon Ballegaard
Mobil: 52 19 00 71
E-mail: simon.ballegaard@exsitec.dk