Blog | Se de seneste blogindlæg fra Exsitec Danmark

10 ting, du som marketingmedarbejder vil elske ved HubSpot

Skrevet af Exsitec Danmark | Aug 28, 2024 10:45:00 PM


Hubspot er CRM-systemet, der er bygget med marketingautomation som kerne. Idéen med platformen er at give fuld gennemsigtighed til de afdelinger, som alle rører kundeemner og kunder på deres rejse mod tilfredse kunder hos din virksomhed, det vil sige marked, salg og kundeservice.

1. Få rapporter med fantastisk funktionalitet, der viser KPI'er, og hvordan marketing klarer sig dag for dag.

2. Vælg blandt dine kundekategorier og opret skræddersyede e-mails på et snuptag uden gen(sen)-stier via Excellistor.

3. Opsæt formularer til at indsamle kundeemner og score dine kundeemner i henhold til deres adfærd på dit web. Giv point for forskellige konverteringer og efter X antal point, er det måske tid til at give et signal?

4. Saml alle dine annoncer på sociale medier i én visning (Google Ads, Facebook, Linkedin osv.), juster budget løbende og optimer ud fra ydeevne.

5. Få også et samlet overblik over dine egne kanaler i Social Media og vælg hvilken kanal du vil udgive i næste gang.

6. Arbejd effektivt med kampagner. Samme sted kan du: linke e-mails, annoncer, landingssider og UTM-taggede links osv., så du nemt både kan måle og analysere resultatet.

7. Skærp e-mail-marketing gennem indbygget A/B-test og smarte e-mails, hvor indholdet ændres i forhold til modtageren. 

8. Live chat eller en chatbot på nettet? Hubspot tilbyder begge dele og gør det nemmere for dine besøgende at komme videre i deres købsrejse.

9. Automatiser din markedsføring ved at opsætte betingede flows og sende notifikationer til salgsafdelingen, når det er relevant. 

10. Hold nemt styr på, hvordan din hjemmeside klarer sig mht. SEO med platformens kraftfulde SEO-scanning.

Vi kan integrere HubSpot til dit Visma ERP-system, så det passer til dine forretningsbehov uden at tilføje kompleksitet.

Læs mere om HubSpot hér