Kundecases | Se hvad vores kunder siger om os | Exsitec

Den Kinesiske Købmand | Kundecase | Exsitec

Skrevet af Exsitec Danmark | Dec 13, 2023 12:58:54 PM

Med Visma.net har Den Kinesiske Købmand fået funktionaliteten til at oprette overførsler eller indkøbsordre baseret på beregninger af lagertal i real time udregnet af deres ERP-system. Dermed kan virksomheden sørge for, at deres hylder aldrig løber tør for varer, hverken i butikkerne eller på hovedlageret.

Derudover har Visma.net hjulpet med workflowet i salg af varer fra forretningens webshop. Med Visma.nets gode muligheder for integrationer, har Den Kinesiske Købmand således fået tilknyttet et WMS-system, der kommunikerer direkte med ERP-systemet. Det giver dem mulighed for at følge en ordre direkte fra Visma.net. Lige fra en salgsordrer placeres i deres webshop til den leveres og betales af kunden. 

Lagermedarbejderne får samtidig nemmere ved at plukke varerne, så snart en ordre er placeret, da pluklister genereres automatisk gennem integrationen med WMS-systemet. Noget, der har har effektiviseret arbejdsprocessen med hver enkelt ordre og gjort det hurtigere at sende ordre ud fra lageret.

Med Visma.net har vi endelig fået et system der kan følge med de behov vi har som voksende virksomhed. Vi har fået væsentligt mere kontrol over vores lager, da vi hele tiden er opdateret på, hvad vi har på lager i både butikken og på hovedlageret. 

Vi har også fået et kasseapparat op i vores butik som er online og forbundet til vores webshop, så vi ikke manuelt skal holde styr på salg på tværs af kanalerne. 

Det er rigtigt fedt at det hele er koblet sammen, så vi har fuldt overblik over vores forretning på tværs af alle de systemer vi benytter. Det gør at vi sparer både tid og penge på den lange bane.

Elin Truong Quach
Medejer af Den Kinesiske Købmand